شرایط گارانتی ، تعویض و مرجوعی

شرایط گارانتی: تمامی قطعات نیکران یدک دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی می باشند و همینطور قطعات بازرگانی ها و تولیدی های ایرانی گارانتی مربوط به خود را نیز دارند که بر روی هر محصول نوشته شده . در صورت نبود اطلاعات مربوط به گارانتی روی محصول می توانید از کارشناسان خدمات پس از فروش شرایط گارانتی مخصوص قطعه خود را بپرسید . قطعات وارداتی و اورجینال فقط دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی می باشند .

بسته به نوع قطعه و برند آن ، شرایط گارانتی متفاوت می باشد که برای هر برند را در قسمت خود آن توضیح داده ایم . اما به صورت کلی اگر قطعه ای با رعایت اصول فنی و توسط افراد متخصص روی خودرو نصب گردید و خودرو دچار ایراد شد باید بدون اینکه موتور یا قسمت آسیب دیده باز شود با هماهنگی کارشناسان نیکران یدک ، خودرو کارشناسی و عیب یابی شود . اگر مشکل از قطعه باشد طبق ضوابطی که هر قطعه و شرکت دارد، گارانتی شامل قطعه می باشد.

تمام قطعات ایرانی نیکران یدک دارای گارانتی می باشد و شما می توانید با خیال راحت خرید کنید.

مدت زمان گارانتی برای هر محصول متفاوت می باشد . بعضی از محصولات شروع تاریخ گارانتی از تاریخ درج شده روی محصول آغاز می گردد و بعضی دیگر از تایم خرید مشتری . توجه داشته باشید به علت خرید بالا اکثر کالاها دارای تاریخ تولید جدید هستند . در صورتی که کالایی خریداری شد و تاریخ گارانتی آن به اتمام رسیده بود نگران نباشید فقط کافی است این مورد را گزارش کنید و همکاران ما تاریخ گارانتی محصول را برای شما افزایش می دهند .
درصورت باز شدن محصول و استفاده نشدن آن اگر محصول وارداتی نباشد و پلمپ آن برای دیگر خریداران مهم نباشد می توانید آن را مرجوع کنید . اما اگه قطعه وارداتی و پلمپ آن مهم باشد باید در این مورد با کارشناسان هماهنگ شوید و بعد بسته به شرایط محصول را مرجوع کنید
عودت هزینه های ارسال وبازگشت تنها درصورتی است که کالای سفارش داده شده با کالای دریافتی مطابقت نداشته باشد. 
مواردی که شامل گارانتی نمی شود: ضمانت محصول صرفا شامل ایرادات ناشی از ساخت و عملکرد محصول بوده و شامل خرابی ناشی از ضربه، شکستگی، آتش سوزی و … بنا به تشخیص کارشناسان فنی فروشگاه اینترنتی نیکران یدک نمی شود
ضمانت فقط شامل محصول اصلی بوده و شامل لوازم جانبی آن نمی شود.

شرایط تعویض کالا
1- مشتری باید ظرف 7 روز پس از دریافت کالا، نسبت به اعلام ایراد فنی کالای خریداری شده اقدام کند.
2- ایراد فنی می بایست به تأیید کارشناسان فروشگاه اینترنتی نیکران یدک برسد.
3- ایراد ناشی از استفاده ی نادرست از کالای خریداری شده، ضربه و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.
4- چنانچه ایراد فنی مورد تأیید کارشناسان قرار نگیرد، کالا به مشتری عودت داده می شود.
رویه های بازگرداندن کالا: آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت های فروشگاه اینترنتی نیکران یدک بوده است و فروشگاه اینترنتی نیکران یدک در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی  روبرو شوند که در چنین مواردی فروشگاه اینترنتی نیکران یدک خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که به شرح زیر هستند:
اشکال در کالای خریداری شده: جهت استفاده هر چه بهتر از این سرویس، اشکال و یا ایراد باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت این فروشگاه، و یا ارسال ایمیل در قسمت تماس با ما – در وب سایت – به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی نیکران یدک اطلاع داده شود.
کارشناسان خدمات پس از فروش ما ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی نیکران یدک تأیید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا وجه عودت داده خواهد شد.
در صورتی که کارشناسان واحد گارانتی تشخیص به عدم ایراد فنی کالا بدهند کالا عودت داده شده و هزینه ارسال از مشتری دریافت خواهد شد.
برای ارسال کالای دارای ایراد به فروشگاه اینترنتی نیکران یدک ، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
توجه: این سرویس اشکالاتی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد می شود، را شامل نمی شود.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 3 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت: در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته های زیر دقت بفرمایید:
در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی 2 روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش “گروه قطعات خودرو نیکران یدک اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر 7 روز کاری پس از دریافت کالا به فروشگاه اینترنتی نیکران یدک اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
جهت هماهنگی از طریق شماره تلفن های اعلام شده در این وب سایت و یا از طریق ارسال ایمیل به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی نیکران یدک اطلاع داده شود.
آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل: با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه اینترنتی نیکران یدک هیچ مسئولیتی در قبال شکستگی و مفقود شدن کالا ندارد . لطفا هنگام تحویل کالا آن را از نظر فیزیکی بررسی کنید .

 

در چه شرایطی می توانم کالای خود را برگردانم ؟
خرید اینترنتی وقتی خیلی خوش آیند و جذاب می شود که خیالت از بابت مرجوعی جنس راحت باشد . سایت نیکران یدک با توجه به حساسیت قطعات خودرو و شرایط خاصی که شرکت های تولید کننده برای مرجوعی دارند سعی کرده این امکان رو به بهترین شکل برای مشتریان عزیز فراهم کند . گاهی اوقات مشتری به دلایلی تصمیم به بازگردانی کالا دارد . ما برای شما این امکان را در نظر گرفته ایم که در مدت 7 روز بعد از تحویل کالا با شرایط زیر برای مرجوع کردن آن اقدام کنید .
1- کالا های برگشتی با شرایطی که دریافت شده و با لیبل نیکران یدک باشد .
2- کارتون و جعبه کالا در شرایط اولیه وبدون آسیب دیدگی و نوشته یا بر چسب اضافی باشد .
3- در صورت باز کردن محصول نباید هیچ تغییری در محصول ایجاد شود (بعضی از محصولات آغشته به روغن هستند) وبه همان شکل اول یسته بندی شده و برگشت داده شود
4- محصولات اورجینال و وارداتی ( رینگ اس ام . رینگ ان ای . کاسه نمد ویژن و...) در صورت باز شدن پلمپ کالا امکان بازگشت ندارند. 
5- کالاهایی که ایرادات ناشی از استفاده نادرست , نصب غیر اصولی توسط افراد غیر متخصص, ضربه , شکستگی و ... را دارند را نمی توانید برگشت دهید .
6- کالاهای موتوری و کالا هایی که برای نصب و استفاده نیاز به تخصص دارند باید حتما توسط مکانیک متخصص نصب گردند و اگر بعد از نصب کالا دچار ایراد گردد فقط در صورتی که کالا توسط  کارشناس بازدید و مشکل تایید گردد امکان بازگشت خواهد داشت .
7- در صورتی که کالای دریافت شده با خرید شما مغایرت داشته باشد ( از نظر برند . نوع خودرو و.. ) و به اشتباه ارسال شده باشد می توانید بعد از هماهنگی با کارشناسان مجموعه کالا را برگشت دهید .

کالا را چطور ارسال کنید؟
1- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
2- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از نیکران یدک جداً، خودداری کنید.
3- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی  آن نیز در صورت وجود همراه با کالای اصلی در کمال سلامت بسته بندی شده و بعد ارسال گردد.
4- برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
5- درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس ynikran@gmail.com ایمیل کنید  . اگر کالای دریافت شده طبق بند 5 برگشتی باشد هزینه های ارسال آن توسط فروشگاه پرداخت می شود .

 

 

اتصالتان به اینترنت را بررسی کنید